Nyitvatartás

ÁSZF:

Általános Szerződési Feltételek


Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák a Vioro Design kft, mint szolgáltató („Szolgáltató”) által üzemeltetett http://karikagyurumester.hu/ webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket, és a webáruház valamennyi Felhasználójára vonatkozik.

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásban foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.

A szerződés nyelve magyar.


Szolgáltató adatai:

A szolgáltató neve: Vioro Design Kft.

A szolgáltató székhelye:6724 Szeged, Zákány utca 9/b

Budapesti bemutatóterem: VIII. kerület 1089 Budapest Gaál Mózes utca 5.-7. földszint 29-es iroda

Kapcsolattartó: Kónya Zsuzsanna

Telefonszám:+36204934011

Email cím: viorodesign@gmail.com

Cégjegyzékszáma: 06-09-006588

Adószáma:11914990-2-06

Bejegyző bíróság: Csongrád Megyei Bíróság mint Cégbíróság

Nemesfém kereskedelmi engedély száma: PR3535

Engedélyező hatóság: Magyar Kereskedelmi Engedélyezési Hivatal

Nemesfémvizsgáló és Hitelesítő Hatóság

1089 Budapest Bláthy Ottó utca 3.-5.

Számlavezető pénzintézet: CIB Bank Zrt.

Bankszámlaszám: 10700062-49971905-51100005

Deviza (eurós) számlaszám: HU63 1070 0062 4997 1905 5000 0005

SWIFT kód: CIBHHUHB

Adatvédelmi nyilvántartási száma: NAIH-90619/2015.


Alapvető rendelkezések


1.A jelen ÁSZF-ben nem szabályzott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók


2. Hatály, az ÁSZF módosítása


A jelen ÁSZF 2015. szeptember 21. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad.

A webshop működtetője jogosult egyoldalúan módosítani az ÁSZF-et. A módosításokat azok hatályba lépése előtt 5 (öt) nappal a weboldalon közzéteszi. Minden módosítás hatálya a módosítás után létesített jogviszonyokra terjed ki.

Felhasználók a weboldal használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldal használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.


Ha a Felhasználó belép a Szolgáltató által üzemeltetett webáruház weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa-akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a webáruháznak- az ÁSZF-ben foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a webáruház tartalmának megtekintésére.


3.Szerzői jogok

Szolgáltató fenntart magának minden jogot a http://karikagyurumester.hu/ weboldal, annak bármely részlete, és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében.


A karikagyuru-mesrter.hu weboldal szerzői jogi műnek minősül, ezért tilos a http://karikagyurumester.hu/ weboldalon megjelenő tartalmak, vagy azok bármely részletének letöltése, többszörözése, más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése, nyilvánossághoz közvetítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.


A http://karikagyurumester.hu/ weboldalról és annak adatbázisáról bármilyen anyagot átvinni írásos hozzájárulás esetén is csak az adott weboldalra való hivatkozással lehet.


A szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának valamennyi elemére, a domain neveire, az azokkal képzett másodlagos domain nevekre, valamint az internetes reklám felületeire.

A szolgáltatások igénybevétele semmilyen körülmények között sem eredményezheti, hogy a forráskódot bárki visszafejtse, visszafordítsa, vagy bármilyen más módon megsértse a Szolgáltató szellemi alkotáshoz fűződő jogait.


Tilos továbbá a http://karikagyurumester.hu/ weboldal tartalmának, illetve egyes részleteinek adaptációja vagy visszafejtése: a felhasználói azonosítók és jelszavak tisztességtelen módon történő létesítése: bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a http://karikagyurumester.hu/ weboldalon vagy azok bármely része módosítható vagy indexelhető (pl. keresőrobot, vagy bármely más visszafejtő)


A karikagyurumester.hu név szerzői jogi védelmet élvez, felhasználása a hivatkozás kivételével kizárólag a Szolgáltató írásos hozzájárulásával lehetséges.


Felhasználó a weboldal egyes részeit saját felhasználás céljából a merevlemezére lementheti vagy kinyomtathatja, de ebben az esetben sem válik jogosulttá a weboldal így többszörözött részének a tovább használatára, terjesztésére, fénymásolására, átvételére, adatbázisban történő tárolására, letölthetővé tételére, a tartalom kereskedelmi forgalomba történő hozatalára.


4. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A webáruházban megjelenített aranyékszerek megrendelhetők online, vagy személyesen budapesti bemutatótermünkben (1089 Budapest, Gaál Mózes utca 5.-7. földszint 29-es iroda), előzetes időpont egyeztetéssel.


A webáruházban Szolgáltató részletes információt ad a termékről, feltünteti a termék nevét, annak részletes leírását, a termékről fotót jelentet meg.

A fényképek mögött valós tartalom áll, azok saját készítésű gyűrűinkről készültek.


A weboldalon feltüntetett termékek ára tartalmazza a törvény által megszabott forgalmi adót (Áfa),de nem tartalmazza a házhoz szállítás díját, és a csomagolási díj sem kerül felszámolásra.

A feltüntetett árak meghatározott méretekre vonatkoznak (női 52.méret, férfi 62.méret). A paraméterek változtatásával a rendszer a módosított adatokkal kalkulálja a termék árát.


Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja a Vásárlókat az akcióról és annak pontos időtartamáról.


5.Rendelés menete


A regisztráció a "Bejelentkezés/Regisztráció" menüpont alatt találó. Itt a megrendelés teljesítéséhez szükséges adatokat kell megadnia. A regisztrációkor megadott e-mail cím az azonosítója, azaz minden megadott e-mail címmel csak egyszer lehet regisztrálni. A regisztráció megkönnyíti a vásárlást de semmilyen kötelezettséggel nem jár!

5.1. Válassza ki webáruházunkban az Önnek vagy Önöknek tetsző karikagyűrűt.

Ha ismert a méret, állítsa be annak megfelelően, ezt követően a kalkulátor mindig ezekkel a méretekkel kalkulál. Ha a méret nem ismert, vagy nincs megváltoztatva, a rendszer alapértelmezetten női 52-es és férfi 62-es mérettel számol. Ebben az esetben az ár csak tájékoztató jellegű.

Válassza ki az aranyfinomságot. Rendszerint 14 karátos aranyötvözetből készítjük karikagyűrűinket, de igény szerint van lehetőség 18, illetve 9 karátos karikagyűrű elkészítésére is (az aranyfinomságról bővebben olvashat a "Gyakori kérdések" menüpontban).

Válassza ki a kivitelt. Az ELEGÁNS egy optimális anyagvastagságból készült karikagyűrű, a KLASSZIKUS ennek egy könnyített közepesen masszív kivitele, míg a PRÉMIUM az elegáns kivitelnek egy masszívabb változata.

Kövekre vonatkozó igény. Választható kövek: GYÉMÁNT, SWAROVSKI, vagy CIRKÓNIA de KŐ NÉLKÜL is rendelhető.

Válassza ki, hogy szeretne-e vésést a karikagyűrűbe. Ha igen, akkor itt megadhatja a kívánt szöveget, dátumot vagy rövid idézetet.

A gyűrűkalkulátor automatikusan kiírja a pontos árat bármelyik választási kombinációban, ezzel megkönnyítve az Ön elképzelésének legmegfelelőbb termék egyszerű és gyors kiválasztását.

5.2. Az "Akciós termékek" kategóriában az áruházban kapható összes akciós termék megtalálható. Minden terméknél külön-külön szerepel az akció mértéke és, hogy "még hány napig akciós" megjelölés.

5.3. Amennyiben megtalálta azt az ékszert, amelyet meg szeretne vásárolni, kérem, kattintson a "Kosárba" gombra.

5.4. Ezután automatikusan a kosár tartalmát fogja mutatni az oldal. A megrendelés véglegesítéséhez a jobb alsó "Fizetés" gombra kattintva tud tovább lépni az adatok kitöltéséhez. Természetesen van lehetőség a kosár kiürítésére is vagy további termékek kiválasztására, amit szintén a kosárba tud helyezni. Ebben az esetben az oldal bal alsó "Tovább vásárolok" gombra kell kattintani.

5.5. Ha befejezte a vásárlást, és nincs több termék, amelyet a rendelések közé fel szeretne venni, akkor az ablak alján lévő "Fizetés" gombra kattintva véglegesítheti megrendelését.

5.6. Ekkor megjelenik a "Fizetés - Vásárlói adatok" adatlap, ahol a csillaggal jelölt helyeket mindenképpen ki kell tölteni. Ezután nyomja meg a "Tovább" gombot. Ekkor megjelenik az Ön megrendelésének összes adata, melyet kérjük ellenőrizzen le. Amennyiben változtatni szeretne az adatokon, lehetősége van visszalépni, módosítani a megrendelést. Ha bármilyen kérdése van, a termékkel vagy a rendeléssel kapcsolatban akkor kérem azt a "Megjegyzés" rovatba írja be!

5.7. Ha mindent rendben talált, akkor a lap alján lévő "Rendelés véglegesítése" gombra kattintva elküldheti Cégünknek a rendelését. Ekkor megjelenik a rendelési azonosító szám.

5.8. A rendelés sikeres leadásáról a rendszerünk e-mail-t fog küldeni Önnek. A véglegesítéssel kapcsolatban kollégánk 48 órán belül felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy megerősítse az átvétel vagy kiszállítás végleges és fix dátumát. Előre utalás esetén kérem várja meg, amíg kollégánk megírja Önnek a személyes e-mail-t, amelyen a pontos összeget és a szükséges számlaszámot is tartalmazni fogja.

5.9. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát, az elállási jogról szóló tájékoztatót és a tanúsítványt a csomag tartalmazza. Vásárló köteles a kézbesítéskor átvett csomagot a futár előtt megvizsgálni és a terméken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén nem köteles a csomagot átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon 8-17 óra között történik.

5.10..Az adatok megadását követően Vásárló a „megrendelés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer leellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet rendelésével kapcsolatban, vagy e-mailban megírhatja egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.

5.11. Adatbeviteli hibák javítása: Vásárló a megrendelési folyamat lezárás előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.

A megrendelés leadásával Vásárlónak lehetősége van regisztrálni és ezáltal létrehozni saját fiókját, (FIÓKOM) ahol módosítani tudja leadott adatait. (Belépési adatok szerkesztése) Továbbá elérhetőségeinken : viorodesign@gmail.com vagy ügyfélszolgálati +360204934011 telefon számon.

5.12.Vásárló, a megrendelés elküldése után e-mailban visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Vásárló megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő

elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Vásárlóhoz nem érkezik meg, Vásárló az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve Vásárlóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolás felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Vásárló rossz e-mail címet adott meg.


6.A megrendelések feldolgozása és teljesítése


Az adatok feldolgozása a rendelés feladását követő munkanapon történik. Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Vásárló az automatikus e-mail után, később kap egy másik értesítést a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén kérjük hívja a megadott telefonszámot.

A termékek készítési határideje 14-17 munkanap. Amennyiben vásárló nem biztos a megadott méretek pontosságában úgy javasoljuk keresse fel bemutatótermünket, ahol készségesen segítünk a felmerülő problémák megoldásában. Csak a Szolgáltató által levett méretekre vállalunk teljes körű garanciát.

Méretkorrekció: karikagyűrűink úgy vannak kialakítva, hogy minimális méretigazítás megoldható. Ha túl nagy méretkorrekcióra van szükség, akkor ez esetben szükséges a gyűrű újragyártása, amely díját a Vásárló köteles megtéríteni. A kővel foglalt gyűrűk esetén érdemes egy méretpróbát tartani még a kövek befoglalása előtt, hogy tökéletes legyen a méret, mert a kővel foglalt gyűrűk foglalata sérülhet a méretre igazítás alkalmával.

A karikagyűrűk méretkorrekciója nem minden esetben megoldható újra gyártás nélkül.

A külső hatások miatt szükségszerű méret-változtatásra (hízás, fogyás) Szolgáltató nem vállal garanciát.


7. Fizetési módok:

Készpénzben: személyes átvételkor budapesti bemutatótermünkben. A megrendelt termék a vételár kiegyenlítése után díjmentesen átvehető.

A termék megrendelésekor 20.000 forint előleg fizetendő. Személyesen készpénzben vagy átutalással a következő számlaszámra:


Számlavezető pénzintézet: CIB Bank Zrt.

Bankszámlaszám: 10700062-49971905-51100005

Kedvezményezett: Vioro Design Kft.


Fizetés utánvétellel: amennyiben a webáruházban megrendelt termék a GLS futárszolgálattal kerül kiszállításra Vásárló a teljesítés végösszegét a futárnak teljesíti készpénzben.


Előre utalás bankszámlára: Vásárló a megrendelt termék árát a kiszállítást megelőzően fizeti meg Szolgáltató számlavezető bankjánál: CIB Bank Zrt 10700062-49971905-51100005 számú bankszámlára banki átutalás útján. Előre utalás esetén a megjegyzés rovatba a megrendelés számot minden esetben szükséges feltüntetni. Vásárló a megrendelt termék átvételére csak az átutalás jóváírását követően jogosult. Vásárló átutalás előtt minden esetben várja meg amíg Szolgáltató e-mailben elküldi a pontos összeget és a számlaszámot az átutaláshoz.


8. Szállítási költség:


A küldemények kézbesítése a GLS futárszolgálattal történik. Vásárló kérheti a küldemény házhoz szállítását.


Szállítási díjak (Magyarországi szállítási cím esetén)


Házhoz szállítás GLS

- 2500 Ft

-100 000 FT értékhatár felett ingyenes, bármely fizetési mód választása esetén


Külföldre szállítás az Európai Unió területén

-előre utalással 7000 Ft

-Európai Unión kívül: 7 000-15 000 Ft között (Kérem vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy pontos szállítási költséget tudjunk Önnek meghatározni, a tartózkodási helyét figyelembe véve)


A csomag átadásáról a GLS futár átvételt igazoló dokumentumot állít ki, melynek aláírásával Vásárló igazolja, hogy a termék minőségi és mennyiségi átvétele megtörtént. Ezt követően Vásárló kizárólag elállási jogával élhet, ezért a futár távozása után a Szolgáltatónak nem áll módjában utólagos mennyiségi és minőségi reklamációt elfogadni.

Ha Vásárló a termék átvétele során sérülést tapasztal a csomagoláson azt ne vegye át, a sérülésekről jegyzőkönyv felvételét kell kérni a kiszállítást végző személytől. Amennyiben átvételkor láthatóan sérült a csomagolás és a sérülés a termék átvétele előtt keletkezett, a termék visszavételét Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Kérjük mindig győződjön meg arról, hogy a kikézbesített csomag sértetlen-e.

Az átvételt követően észlelt sérülésért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

A termék visszaküldése: a terméket csak eredeti állapotában és tartozékaival, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza!


9.Elállási jog


Távollévők között megkötött szerződéstől jogszabályi felhatalmazás alapján Vásárló egyoldalúan visszaléphet és a termék visszaküldése esetén követelheti Szolgáltatótól az általa kifizetett összeg visszatérítését. Erről a fogyasztó és vállalkozási szerződések szabályairól szóló 45/2014.(II.26.) Kormányrendelet rendelkezik.

Vásárló élhet elállási jogával:

a termék átvételének napjától vagy,

a szerződés megkötésének napjától számított tizennégy napon belül.

A fogyasztót megillető elállási jog gyakorlása.

Az elállási jog indokolás nélkül gyakorolható.

A fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének a napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.

Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni az elállási határidőn belül.

Ha a fogyasztó nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választja, elállás esetén az ebből adódó többletköltséget a vállalkozás nem köteles megtéríteni.


A fogyasztó az elállási jogát az erre irányuló egyértelmű nyilatkozat útján, vagy a 45/2014 (II.26) Korm. rendelet 2. számú mellékletében található nyilatkozat-minta felhasználásával gyakorolhatja.

Nem illeti meg az elállási jog vásárlót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a vásárló személyére szabtak.

A szolgáltató kötelezettségei a fogyasztó elállása vagy felmondása esetén

Ha a vásárló eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy a távollevők között kötött szerződéstől, szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a vásárló által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is.

Megfelelő elállás vagy felmondás esetén a szolgáltató a vevőnek visszajáró összeget a vevő által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A vevő kifejezett beleegyezése alapján a szolgáltató a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a vevőt ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti.


Termék adásvételére irányuló szerződés esetén a szolgáltató mindaddig visszatarthatja a meghatározott összeget, amíg a vásárló a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

A vásárló kötelezettségei elállása vagy felmondása esetén

Ha a vásárló eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy a távollevők között kötött szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a szolgáltatónak vagy a szolgáltató által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni, kivéve, ha a szolgáltató vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a vásárló a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.

A vásárló kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli.


A szolgáltató követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkentés, illetve ésszerű költségeinek megtérítését.

A vásárló és a szolgáltató közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el.

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt érhető el.

Vásárló egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.

Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el.


10.Szavatosság és jótállás

Vásárló hibás teljesítése esetén a szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. Vásárló választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az általa választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.

Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a szolgáltató adott okot.

Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni.

A szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha vásárló igazolja, hogy a terméket, szolgáltatótol vásárolta.

A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már vásárló köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.


11.Termékszavatosság


Hibás termék esetén Vásárló kérheti a hibás termék kijavítását vagy kicserélését. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Vásárlónak kell bizonyítania.

Vásárlót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen.

Termékszavatossági igényként Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét Vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. Vásárló a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül köteles a hibát Szolgáltatónak jelezni. A közlés késedelméből eredő kárért Vásárló a felelős.

Szolgáltató kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető, vagy

a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

Szolgáltatónak elegendő egy okot bizonyítania.


12.Jótállás (garancia)


Szolgáltató az általa gyártott termékekre a termék árától függően sávos jótállási időt (1-2-3 év) vállal.

10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év
100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év
250 000 forint eladási ár felett három év.

E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A garancia a termék, vásárló részére történő átadásával kezdődik.

A termék kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a termék hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.


A vevő - választása szerint - az alábbi kellékszavatossági/jótállási igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a vevő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a vevő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági /jótállási jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a vevő viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot


Jótállás nem vonatkozik az alábbiakra:

-nem rendeltetés szerű használat miatt bekövetkezett károsodásokra,

-külső vegyi anyagok miatti elszíneződésre (kozmetikai szerek, gyógyfürdő),

-az ékszer használatából eredő kopásra, karcolódásra,

-az ékszerben lévő drágakövekre, azok sérüléseire, cseréjére,

-az anyag összetétele miatt bekövetkezett egészségügyi mellékhatásokra (pl. fémallergia),

-az ékszer elvesztésére,

-a külső hatások miatt bekövetkezett méret-korrekcióra (hízás, fogyás),

-allergiás reakciók miatt bekövetkezett károsodásokra,

-külső behatások (ütés, nyomás, súrlódás) által keletkezett károkért(kövek foglalatának kilazulása, roncsolása).


A jótállás érvényesítéséhez szükséges, hogy Vásárló visszaküldje, vagy visszavigye a terméket Szolgáltatóhoz, hogy Szolgáltató meg tudja vizsgálni a hiba okát és a javítás lehetőségét. Ezt követően Szolgáltató felveszi a kapcsolatot a Vásárlóval és tájékoztatja a lehetséges megoldásról.

A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek Szolgáltatót terhelik.

Amennyiben a termék átvizsgálása után Szolgáltató hibátlannak találta azt, vagy a hiba oka a nem rendeltetésszerű használat következménye, úgy szolgáltató a garanciális javítást nem végzi el. Ebben az esetben a termék Vásárlóhoz való visszaszállításának a költsége a Vásárlót terheli.


Vásárló a szavatossági, jótállási igényeit Szolgáltató bemutatótermében (1089 Budapest, Gaál Mózes utca 5-7., földszint 5-ös iroda), illetve a feltüntetett elérhetőségeken keresztül jelentheti be a Szolgáltató felé.


13.Szavatossági, jótállási igények érvényesítése

A Vásárló szavatossági, jótállási igényeit a Szolgáltató adatai pont alatt található elérhetőségeken keresztül jelentheti be a Szolgáltató felé.


A vásárló kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával).

A szolgáltató a vásárló által bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni.

A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a vásárló rendelkezésére kell bocsátani.

Ha a szolgáltató a vásárló szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – 5 (öt) munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a vásárlót.

A szolgáltató a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított 5 (öt) évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.

A szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

Szolgáltató és vásárló vitás ügyeiket békés úton, peren kívül próbálják rendezni.



Panaszügyintézés helye:

Vásárló a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:


Név: Vioro Design Kft.

Levelezési cím: 6724 Szeged, Zákány utca 9/b.

Mobil:+3620 4934011

Email:viorodesign@gmail.com



Panaszügyintézés módja:


Szolgáltató a Vásárló által, írásban benyújtott fogyasztói kifogásra legkésőbb 30 napon belül írásban érdemben válaszol Vásárló kifogására, és megjelöli a jogérvényesítés lehetősége esetén, annak helyét, módjait, valamint az arra vonatkozó határidőket.

Amennyiben a Vásárló nem ért egyet a panasz kezelésével, akkor a Szolgáltató jegyzőkönyvet vesz fel a panaszról, melyet öt évig megőriz. Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát átadja a Vásárlónak szóbeli panasz esetén, vagy legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi azt Vásárló címére, írásbeli panasz esetén.

Fogyasztói jogvita esetén az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Vásárló számára:


Amennyiben vásárló panaszát a szolgáltató elutasítja, úgy jogosult a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a vásárló a szolgáltatóval közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra – a vásárló erre irányuló kérelme alapján – az illetékes testület helyett a vásárló kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a vásárló vagy a szolgáltató kérésére tanácsot ad a vásárlót megillető jogokkal és a vásárlót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

A békéltető testület eljárása a vásárló kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.

A kérelemnek tartalmaznia kell

a) a vásárló nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,

b) a vásárlói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,

c) ha a vásárló az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,

d) a vásárló álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,

e) a vásárló nyilatkozatát arról, hogy a vásárló az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését

f)a vásárló nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelem előterjesztésére nem került sor,

g) a testület döntésére irányuló indítványt,

h) a vásárló aláírását.

A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a vásárló bizonyítékként hivatkozik, így különösen a szolgáltató írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.

Ha a vásárló meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.


A vállalkozást a testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu

Panasszal fordulhat az Innovációs és Technológiai Minisztériumhoz, Budapest 1011 Fő utca 44-50. Telefonszám: +36 1 7956766.

Panasszal fordulhat a Nemzeti Adatvédelmi és Információsszabadság Hatósághoz: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5.Telefon: +36 -1-391-1400Fax: +36-1-391-1410E-mail:ugyfelszolgalat@naih.hu.

A fogyasztói jogvitáik rendezéséhez, az Európai Bizottság által fejlesztett és üzemeltetett online vitarendezési platformot a linkre kattintva érheti el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm.




Csongrád Megyei Békéltető Testület

Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefonszáma:(62) 554-250/118 mellék

Fax száma: (62) 426-149

Név: Dékány László, Jenei Zoltán e mail cím:bekelteto.testulet@csmkik.hu



378/2016. (XII. 2.) Kormányrendelet értelmében a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság 2016. december 31. napjával jogutódlással megszűnt.

Ezzel egyidejűleg megyei kormányhivatalokhoz fordulhat www.kormanyhivatal.hu linken keresztül . A Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terhel.


Adatvédelmi és adatkezelési nyilatkozat


A Vioro Design Kft.(továbbiakban: Adatkezelő) tulajdonában működő http://karikagyurumester.hu/ webáruház online értékesítési tevékenységével kapcsolatban kezeli a regisztrált felhasználók személyes adatait, kizárólag a megrendelések teljesítésének céljából, és a teljesítéssel kapcsolatos kötelezettsége(számlázás) érdekében. Csak olyan személyes adatot kezel, amely az adatkezelés céljának megvalósulásához elengedhetetlen, és a cél elérésére alkalmas. A személyes adatokat csak a cél megvalósulásához szükséges mértékben és ideig kezeli.

Az Adatkezelő minden elvárható módon védi a regisztrált felhasználóknak a webáruházban kezelt adatait.

Az adatkezelő Címe: 6724 Szeged, Zákány utca 9/b

Az adatkezelő elérhetősége: e- mail: viorodesign@gmail.com


Adatkezelő személyes adatokat harmadik személynek vagy hatóságok számára-ha csak a törvény másként nem rendelkezik kötelező erővel-kizárólag a felhasználó előzetes, kifejezett hozzájárulásával adhat ki.

Szolgáltató adatfeldolgozót (pl. rendszer üzemeltető, fuvarozó vállalat) vehet igénybe. Szolgáltató az ilyen külső szereplők adatkezelési gyakorlatáért nem felelős.


Fuvarozó megnevezése:

GLS General Logistics Systems Hungary Csomag Logisztikai Kft.

Címe:2351 Alsónémedi GLS Európa u.2.

Tevékenysége: futárszolgálati tevékenység


Az adatkezelés jogalapja: 2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról 5.§ (1) bekezdés a) Az érintett hozzájárulása.


Hozzájárulás az adatkezeléshez: A felhasználó regisztrációnál kifejezetten hozzájárulását adja az általa önkéntesen megadott személyes adatainak kezeléséhez.


A kezelt adatok köre: a megrendelés teljesítéséhez szükséges adatok: Név, Elérhetőség (telefon, email), Szállítási cím, Számlázási cím.


Az adatkezelés időtartama: a regisztráció alkalmával kötelezően megadott személyes adatok kezelése a regisztrációval kezdődik és annak törléséig tart. Nem kötelező adatok esetén az adatkezelés az adat megadásának időpontjától a kérdéses adat törléséig tart.


A vásárló kérelmezheti az adatkezelőnél:

- tájékoztatását személyes adatai kezeléséről,

- személyes adatainak helyesbítését,

- személyes adatainak törlését vagy zárolását.


Felhasználó bármikor kérheti írásban adatainak módosítását, törlését az viorodesign@gmail.com email címen.


A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból (pl: IP cím, látogatás időtartama, stb.) Ezeket az adatokat a webáruház kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. A cooki egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. Személyes adatokat nem tárol a cookie.

Felhasználó letilthatja a böngészőjében a cookie-k használatát, de ebben az esetben a szolgáltatás egyes elemeit csak részben, vagy egyáltalán nem tudja használni.


A http://karikagyurumester.hu/ webáruáz a rendelés folyamán megadott adatokat bizalmasan kezeli, azokat a számla kiállításához használja fel és a hatályos számviteli törvényben meghatározott ideig tárolja.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítéséve elfogadja a http://karikagyurumester.hu/ webáruház általános feltételeit, adatkezelési elveit.


Felhasználó személyes adatai védelméhez való jogát polgári bíróság előtt érvényesítheti, továbbá a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz fordulhat. https://www.naih.hu//


A 2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról itt olvasható: Nemzeti Jogszabálytár www.njt.hu